Dette er hjemmesiden til Utleira Idrettslag. Her finner du informasjon om våre aktiviteter - alt fra beskjeder om treninger, cup'er og turneringer - til oversikt over treningstider, trenere og deltagere.

onsdag 16. februar 2011

Sånn blir kunstgressbanene

Her kan du se hvordan de nye kunstgressbanene med tilhørende funksjoner blir: http://dl.dropbox.com/u/7400416/Utleira%20fleirbrukshall/ArealdisponeringByggemeldingLiggende.pdf

Byggemelding er sendt, og byggingen er planlagt å starte før sommerferien 2011. Banene blir ferdige med kunstgress lagt våren 2012.

fredag 4. februar 2011

For planlegging av flerbrukshall: tilgang til eldre informasjon

Når det nå startes konkret planlegging av fremtidig flerbrukshall som skal møte bydelens behov for samlingspunkt og tilholdssted for idrett, folkehelse og kultur er det nyttig både med nye innspill og å hente frem noen av de gamle tankene. Derfor har vi hentet frem lenken til arkivet med tidlige oppslag om planene for Idrettspark og flerbrukshall. Her kan du lese om hvilke tanker som er gjort helt fra februar 2006: http://arkiv.utleira.no/flerbruksanlegg/index.html

For å laste ned tidligere dokumenter som beskriver ambisjonene for fremtidig anlegg kan du klikke på disse lenkene:
Behovsdokumentet: http://dl.dropbox.com/u/7400416/Utleira%20fleirbrukshall/Bydelen_vaar.pdf
Funksjonsprogram bygg: http://dl.dropbox.com/u/7400416/Utleira%20fleirbrukshall/Funksjonsprogram%20Bygg%20ver2.pdf
Funksjonsprogram utomhus: http://dl.dropbox.com/u/7400416/Utleira%20fleirbrukshall/Funksjonsprogram%20Utomhus%20ver2.pdf
Romprogram bygg: http://dl.dropbox.com/u/7400416/Utleira%20fleirbrukshall/Romprogram%20ver1.pdf

Dokumentene som beskriver innholdet i flerbrukshallen blir oppdatert i tiden fremover i dialog mellom de involverte partene og interessenter i bydelen. Dette koordineres av utvalget for Idrettspark og flerbrukshall på Utleir.

lørdag 15. januar 2011

Idrettspark og fleirbrukshall på Utleir - kva skjer?

Ei kort oppdatering på framdrifta ved inngongen til 2011:

- Tippemiddelsøknad for 11-er kunstgrasbane er levert, saka går sin gong og vi ventar oppstart bygging sommaren 2011. Før den tid skal det gjennomførast ein god del planlegging, innhenting av tilbud og ikkje minst byggemelding og andre formalitetar. Vi er i gong! Idrettslaget ved hovedstyret har no overtatt hovudansvaret for denne utbygginga. Den vil bli gjennomført i tett samarbeid med fotballavdelinga.

- Fleirbrukshallen på Utleir har også fått kommunale midlar til oppstart i 2011 som vi såg i budsjettet før jul. Her snakkar vi nok foreløpig om planlegging og prosjektering. Det er ein god del ting som må gjerast før ein kan sjå aktivitet på tomta. Men når ting først løsnar kan det skje ting raskt. Utvalet har ansvaret for vidare planlegging og vil engasjere bydelen i dette, både idrett, kultur, folkehelse og fritidsaktivitet er aktuelle tema her.

No må alle gode krefter i bydelen være klar for innsats. 2011 kjem til å bli eit travelt år på Utleira. Vi er avhengig av hjelp frå mange for å klare å gjennomføre dette. Still opp når utvalget, idrettslaget og andre ber om det. Ta gjerne kontakt med oss med tankar om kva du kan bidra med.


For orden skuld, og om du skulle vere i tvil: Det verserer ein heit debatt i media og kommunen om ny storhall i Trondheim der fleire tomtealternativ er aktuelle; Granåsen, Tiller, Nidarvoll og Strindheim er nemnt. Dette har ingenting med vår hall å gjere. Det er snakk om ein (eller to?) stor(e) treningshall(ar) i plast som i utgongspunktet er tenkt plassert i forbindelse med eksisterande garderobeanlegg for å bidra til å løyse den akutte hallsituasjonen i Trondheim. I utgongspunktet altså ikkje ein konkurrent til vår hall, men med den økonomien som er no kan ein aldri vite sikkert... I alle fall bra at kommunen og politikarane har forstått at behovet er stort og no vil gjere noko med det.

onsdag 15. desember 2010

Budsjettvedtak som gir tru på framtida


I budsjettdebatten i Bystyret 9. desember 2010 kom alle parti på bana med budsjettforslag som innebar støtte til bygging av idrettspark og fleirbrukshall på Utleir. Det kom difor ikkje som eit sjokk at det vart sett av midlar til oppstart. Dei raud-grøne sitt budsjettforslag vart vedtatt. Du kan lese heile budsjettet her: Trondheim kommune budsjett 2011.

Øvst på sida er vist eit utdrag frå side 18 i presentasjonen av budsjettet. Les og gled deg. No er det noko på gong. Utvalet kjem attende med meir konkret informasjon om kva dette vedtaket betyr for oss.